Magdalena Groman

Pedagog, nauczyciel. Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii na Uniwersytecie w Białymstoku. Ukończyła studia licencjackie – specjalność pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, oraz magisterskie – specjalność opiekuńczo-wychowawcza. Ukończyła również studia podyplomowe kierunek:”Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami ze spektrum autyzmu” Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi oraz Wczesne Wspomaganie rozwoju dziecka. Uczestniczyła w licznych kursach i szkoleniach m.in.: Metoda Dobrego Startu część praktyczna,Trening Umiejętności Społecznych – ujęcie całościowe, Pobawmy się wspólnie -Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym, Moje dziecko jest (nie)grzeczne, Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.